wyciek płynu chłodzącego i co dalej ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • yoshika22
    Classic
    • 2009
    • 14

    wyciek płynu chłodzącego i co dalej ?

    Zamieszczone przez b707
    Podobny system identyfikacji doskonale np sprawdza się w Londynie gdzie przy wjeździe do płatnej strefy są kamery które sprawdzają po tablicy czy delikwent ma uiszczoną opłatę za wjazd.
    Nawet nie podobne, ale dokładnie identyczne. Po prostu na autostradach jest tylko tablica informującą o pomiarze średniej prędkości i tyla. A to o czym piszesz to oczywiście system skanujący "online" tablice rejestracyjne aut wjeżdżających do strefy płatnej. Podobnie też jest jak się wjeżdża na parking na lotnisku - od razu dostaje się tikecik z numerem rejestracyjnym, choć jak miałem jeszcze polskie blachy, to czasem mylił 0 z O
  • kota
    Classic
    • 2007
    • 19

    #2
    wyciek płynu chłodzącego i co dalej ?

    zlokalizowałem wycieki - białe naloty na łączeniu węży, jak to uszczelnić
    rozważam dolanie płynu uszczelniającego, jeśli to zły pomysł to dajcie znać
    bardzo proszę o rady.



    na tym zdjęciu wycieki to niewyraźny drugi plan

    Komentarz

    • deviltomek
      Ambiente
      • 2010
      • 246

      #3
      nigdy nie lej żadnych uszczelniaczy!!! jesli sie nie myle to jakiś trujnik....lepiej jest go wymienić i miec spokój!! uszczelniaczem zasyfisz cały układ, jest to następny cudowny specyfik, który działa tylko w opisie na etykiecie, posciągaj węże wyczysc dokładnie ten element co zakładasz węże daj nowe opaski i skręć spowrotem, zobacz też czy węże na miejscu łączenia nie są sparciałe. jesli tak to je skróć a jak nie ma możliwości to wymien.

      [ Dodano: Pią 03 Wrz, 10 19:55 ]
      albo to jest obudowa termostatu jesli dobrze patrze.....w kazdym razie jesli element nie jest pęknięty to zajmij sie tylko wężami a go dobrze oczysc, opaski groszowe sprawy porównywalny koszt co ten cudowny specyfik co działa jak moto doctor

      Komentarz

      • Maro2225
        Ambiente
        • 2007
        • 113

        #4
        Witam. Dwa tygodnie temu wracając z pracy kontrolka płynu chłodzącego zasygnalizowała jego ubytek. Ponieważ poprzedniego dnia wieczorem wróciłem z urlopu nad morzem i trochę auto dostało po garach , a płynu nie było potrzeby uzupełniać przez jakieś 60 tys wstecz , pomyślałem że miało prawo trochę " odparować".Po uzupełnieniu stanu już po ok.2 km okazało się , że temat powrócił. Stwierdziłem ciągły wyciek u dołu z prawej strony chłodnicy. Ponieważ podobną sytuację miałem kilka lat temu w poprzednim aucie (wyciek nie wystąpił przez 5 lat do sprzedaży samochodu ), bez wahania kupiłem na stacji benzynowej proszek do uszczelniania chłodnic za 5zł. Jak na razie wszystko ok.Pozdrawiam.
        Maro

        Komentarz

        • bodo87
          Classic
          • 2010
          • 38

          #5
          Ostatnio rozbierałem silnik w mojej żony corsie bo obrócił się wał na panewce był tam użyty prędzej własnie jakiś środek do uszczelniania chłodnic, kanały w bloku i chłodnicy zmniejszyły swoją średnice o połowę ten syf osadza się na ściankach więc nie polecam!!! wydajność układu chłodzenia zmniejsza się i można zagotować silnik latem w korkach.
          VAG DIAGNOSTYKA TORUŃ OKOLICE!!!

          ALARMY CENTRALNE ZAMKI MONTAŻ!!!

          Komentarz

          • Ostlander
            Ambiente
            • 2009
            • 163

            #6
            Proszek do chłodnic to zło. Po dłuższym okresie powoduje, że rozpuszczone drobinki proszku w płynie chłodniczym działają jak pasta ścierna niszcząc łopatki pompy i rurki chłodnicy. Znajomy w mojej byłej firmie tak załatwił chłodnice w swoim lublinie, a drugi w vito z tego powodu zatarł silnik w trasie. Rurki płaszcza chłodnicy były tak przetarte od srodka , że miały grubość i wytrzymałosc papieru. :!:
            Usuń wycieki tak jak napisał kolega deviltomek.
            Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              masz kruciec do wymiany,cena jakie20 pln i własna robota

              Komentarz

              • ruwado
                RS
                • 2009
                • 14885
                • Octavia IV (NX3)

                #8
                Wymień zużyte przewody. Lepiej dać kilka złotych, niż kombinować z jakimiś uszczelniaczami. Zapaprasz cały układ, a i tak czekać cię będzie wymiana przewodu i dodatkowo czyszczenie układu. To tak jak testy uszczelniaczy do opon. Większość z nich to masakra.
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz

                Pracuję...